LADA - ο ηγέτης από την άποψη της πίστης

Μήνυμα σφάλματος

Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument στην check_plain() (γραμμή 1843 του /home/ladagroup/public_html/includes/bootstrap.inc).
Posted on: Ιουν 08
Tags: Lada Vesta, Vesta
lada vesta lada models lada xray new

Τον Απρίλη του 2017 η LADA AVTOVAZ κάνει μια πραγματική επανάσταση, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις το κοινού στην κατηγορία της αξιοπιστίας στους χρήστες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Σύμφωνα με το συνολικό δείκτη η εταιρεία μπήκε στο top-3.Ένα τέτοιο αποτέλεσμα είναι μια απόδειξη για τη σταθερή ανάπτυξη της εμπιστοσύνης, τη δέσμευση και το ενδιαφέρον σε σχέση με τη μάρκα του αυτοκινήτου. 

Κατάταξη που παρασκευάζεται από τον οργανισμό Μάρκα Analytics και βασίζεται στο αναπόσπαστο δείκτη, η οποία λαμβάνει υπόψη τις βασικές μετρήσεις - προσοχή, δέσμευση και αφοσίωση στον τομέα των μέσων ενημέρωσης για τις μάρκες των αυτοκινήτων. Για τον υπολογισμό των δεικτών στην αξιολόγηση εμπλέκονται 2,1 εκατομμύρια μηνύματα με περιεχόμενο αφιερωμένο στη συζήτηση και τη σύγκριση των μοντέλων, η επιλογή μιας νέας εμπειρίας αυτοκινήτου  και λειτουργίας του. 

Η εταιρεία που ανέλαβε την ανάλυση τονίζει ότι για την επίτευξη του αποτελέσματος  μιας τόσο υψηλής μέτρησης συνέβαλαν οι ευνοϊκες βασικές πληροφορίες, που σχηματίζεται γύρω από την μάρκα LADA. Ειδικότερα, η αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων LADA  στο τρίμηνο I του 2017 κατά 8%, κερδίζοντας το βραβείο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» «(Vesta και Largus) και στην αξιολόγηση RBC» καλύτερο ρώσικο αυτοκίνητο  για το λαό (Granta ), η παρουσίαση του VESTA  στην Μπιενάλε της Μόσχας  και η νίκη στο Grand Prix του περιοδικού «» στο τιμόνι «» (Vesta και XRAY). 

Σήμερα η AVTOVAZ δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της παρουσίας LADA σε κοινωνικά δίκτυα. Αυτό συμβάλλει στην επέκταση του κοινού, την οικοδόμηση εταιρικών σχέσεων με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες, καθώς και μια πιο πλήρη επίγνωση των γεγονότων της μάρκας